mandag den 16. februar 2015

Rue de Femme mm.

Stylepit har spurgt undertegnede, om ikke hun kunne fristes til klikke lidt rundt på deres velassorterede webshop, finde og fremvise nogle favoritter. Bestemt ku' hun det. Lettere sagt end gjort for butikken bugner altså af lækkerier indenfor både dame-, herre- og børnemode. Her snakker vi både tøj, sko og tilbehør.

Begrænsningens kunst er af og til svær, men jeg har da gjort et forsøg.

Nogle af mine absolutte favoritter pt kommer fra Rue de Femme.

Knickers-pige er ikke umiddelbart en label, jeg ville putte på mig selv - men de her af slagsen er sgu lækre. Vildt lækre. Om de vil stå godt til mine kalveknæ må næsten komme an på en prøve. Og når nu jeg er igang med at gøre noget crazy, skulle jeg måske også prøve med en sommerhat?! De fede Vagabond støvler må altså også godt bo her. Tror min ældste datter er helt enig med mig!

Espandrillos, hvide 'herresko' og ditto Birks står også på ønskesedlen. De vil alle være så fine til den helt bedårende rosa Noa Noa kjole.

Om et par dage fremviser jeg nogle favoritter til ungerne.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar