tirsdag den 17. april 2012

Blå Mandag

Lunas Blå Mandag bli'r primært hot pink, sort og orange.

Det startede med toppen, som den unge dame tabte sit hjerte til for et par måneder siden. Dertil et par hjemmesyede chinos i en let skinnende bomuldssatin med hot neonpink piping og ditto lynlås bag. Hun får også en lækker, men praktisk, sort jakke dertil fra Monki (som hun også kan bruge bagefter - typisk mor-kommentar!!) - og et par fine blomstrede sko fra Asos. Arh, hun er (mestendels) dejligt nem at behage min store, smukke datter.

Nu mangler vi bare, at der kommer en rigtig voksen og overtager styringen omkring den her konfirmation, der skal løbe af stablen om 14 dage. Anyone? Argh!!





15 kommentarer:

  1. Fedt fedt outfit - og det der med voksne der lige kommer og tager over - det efterlyser jeg også ofte.... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - Mette. Nogle burde oprette et vikarbureau med udlejning af 'rigtige voksne'...og tak :-)

      Slet
  2. Overdrevet lækkert outfit! Ville ønske det var mit! Endnu en gang et mesterværk fra din hånd - er vild med de pink detaljer på bukserne :-)

    God fedt om 14 dage :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hun bliver da über lækker - bare det var mine bukser :-)

    SvarSlet
  4. Wauw piifft :) Hvem der var i Lunas sko.. eller størrelse :))
    Har I fundet en jakke/bolero/? til den flotte konfirmationskjole?

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh ja, Mette - hvem der bare var i Lunas størrelse. Vi har fundet en lille fin bling bolero med masser af pailletter. :-)

      Slet
  5. Superflot outfit, Wilma bliver stang smart.
    Jeg synes bestemt, jeg kan høre min egen stemme til en ditto kommentar omkring tøjets holdbarhed og senere brug, ved min søns konfirmations. Og værre endnu; min mors stemme ved min egen konfirmation for snart 100 år siden. Argh...!! Der var ting, som jeg ville have forsvoret at jeg ville sige og gøre. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er nogle fornuftige, gamle mødre, er vi :-)

      Slet
  6. Sludder og vrøvl, Luna selvfølgelig. ;o)

    SvarSlet