onsdag den 4. januar 2012

LiberTyl

Lige så snart jeg er færdig med at fornægte, at jeg om *GISP* præcis 4 mdr. skal være værtinde ved min datters konfirmation, går jeg i gang med at sy hendes kjole. Luna og jeg er sammen nået frem til en idé om, hvordan skrudet skal ta' sig ud - og i den færdige konstellation indgår blandt andet glimmertyl!! Jeg har aldrig før syet i tyl, så for lige at få en idé om, hvordan det er at arbejde med - og hvor MEGET der går til sådan en kjole, har jeg lavet en lille nederdel i 3 lag....sort, lyserød og hvid. Hold nu kæft, det sviner, det tyl. Der er glimmer i hele hytten!! Jeg er allerede i gang med endnu et forsøg - lidt kortere - til Wilma, så denne er til salg for kr. 150 incl. porto. Str. er ca. 116/122...og jeg er sikker på, at det vil klæde skørtet, hvis man parrer det med andet end denimleggings og en Småfolk bluse.

....og hvis I vil se überlækre glimmertyl skørter, så ta' et besøg hos Line - de er simpelthen lige til at spise. Hold øje med Lines blog, jeg tror, at hun måske snart sætter flere at skønhederne til salg.



2 kommentarer:

  1. Det tror jeg da gerne Fiona vil købe, hvis hun kan passe det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Trine er dette tylskørte stadig til salg?

    SvarSlet