tirsdag den 18. januar 2011

Chief(ess) Baggy Butt Big Button Pants

Jeg har syet disse baggy-butt-klap-bukser til Wilma....jeg er skisme ikke klar over, hvem der har lavet mønsteret, men vi takker ydmygt (og hvis du er medblogger, så giv dig endelig til kende, så jeg kan looooovelinke til dig). De kan kun knappes op i den ene side - det var ikke nødvendigt med fuld-åben klap. Smart, som jeg selv synes, jeg var, valgte jeg at sætte trykknapper i for derefter at sy den store knap ovenpå....men 'Mor, prøv at se mig løbe stærkt - så knapper bukserne sig selv op'...ja, det er yndigt Høvding Bar Røv!!! Tror jeg må vride trykknapperne af igen og så sy nogle ordentlige knaphuller. Jeg hader knaphuller.

Anyways, de er nuttede, de her baggy'er - og det bli'r så afgjort ikke de sidste af den slags.

'Se mig nu mor, og så'n her - og så kan man også stå så'n - eller hva' med det her'....


13 kommentarer:

  1. Høvding Bar Røv *GGGG*
    Ommer eller ej...bukserne er top skønne altså!

    SvarSlet
  2. Det er ihvertfald en Pernille der har lavet mønstret, jeg har også syet 4 par bukser efter det...mere vides ikke. Men skønne, det er de.
    Mvh Mia

    SvarSlet
  3. Superfede - og som alt andet din PFAFF spytter ud - så cool, med fede detaljer og så så lækkert Ü

    Uha det mønster ville jeg gerne have fingrene i!

    SvarSlet
  4. De er da total "smæk"fede

    Det er et ligende mønster, dog lidt smallere i livet, i det nye ottobre

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  5. Super fede bukser og skøn tøs, det mønster ville jeg også gerne have fingre i ;O)

    SvarSlet
  6. Hvor er din datter sød. Skønt at hun værdsætter Moderens smykke kreationer.

    SvarSlet
  7. Så snyggt!!
    Tänkte tipsa om min utlottning som jag har på facebook och på bloggen. Gå gärna in och kolla:

    http://lillagryn.se/blogg

    SvarSlet
  8. Nøøøøøøøøj de er fede! Det mønster ville jeg dælme også gerne prøve kræfter med :)

    SvarSlet
  9. Er det et mønster du vil dele ud af? Så er jeg nemlig fri for at betale en anden for at sy dem;-) Det er jo lidt ærgerligt når man selv kan.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  10. Hejsa Tina.

    Jeg kan simpelthen ikke finde mønsteret, beklager.

    kh
    Trine

    SvarSlet
  11. Hej igen
    øv øv hvis du render på det, må du meget gerne skrive til mig på tinawester@gmail.com
    håber det dukker op
    mvh Tina

    SvarSlet