lørdag den 1. maj 2010

Store Sydag...

Dagen idag står i Pfaff'ens tegn :-) Jeg ta'r maskinparken og ældstebarnet under armen, og så ta'r vi ud til min lillesøster, hvor vi skal sy, sy, sy - hele dagen....det bli'r så skønt. Senere kommer min dejlige mand med resten af børneflokken, og så skal der grilles - mindre kan da ikke gøre det, nu vi skriver 1. maj.

Jeg har lovet Luna, at hun må sy et par bukser til sig selv - så det bli'r dagens store projekt...

I bedste tv-kok stil, har jeg også forberedt lidt hjemmefra ...et par Twiggy-kjoler ligger klar til at blive kørt gennem maskinen.



Slutteligt vil jeg lige minde om, at det er sidste chance for deltagelse i min giveaway idag.



Glædelig 1. maj.

3 kommentarer:

  1. Åh hvilken skøn hyggedag
    hvor spændende at hun selv vil sy bukser:-)
    Jeg krydser stadig fingre og tæer den kjole er bare så skøn;-)

    god dag

    SvarSlet
  2. Det lyder da bare som en super dag. Håber, I hyggede :) Ser frem til billeder af de fine kjoler. Suuuper skønt stof. Elsker det blå. Mums siger jeg bare *s*.
    Kram herfra.

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot kjole/sammensætning af stof. Den er jo et kunstværk! Jeg får helt lyst til at beklæde et lærred med det flotte landskab - for så at hænge det op på væggen.

    SvarSlet