tirsdag den 27. april 2010

The mother of all Emami's...

Jeg har længe ønsket og ledt efter dette mønster - og endelig, efter 2 års søgen blev det mit, mit, MIIIIT....my precious....nuvel, jeg har fundet da fundet det i et par webshops under min søgen de forgangne 2 år, men, jeg nægter altså kategorisk at gi' omkring 50 USD + hvad dertil kommer for et snitmønster...om det er nok så 70er-fedt!!!

The Seven Way Wonder Dress - man kan da kun ligne en million i sådan en kjole...og det er jo bedre end en Kinderüberraschung det her....'hele 7 forskellige bindemetoder, det går da virkelig ikke'

En eller anden, spark mig bagi så jeg kan få klippet og klistret dette vidunder...

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er du dog heldig. Dejligt, at du endelig fandt det :) Glæder mig til at se dine kreationer... (og kom så igang *s*)

    Kram

    SvarSlet
  2. Tak for sparket...:-)

    Ældstebarnet har længe sukket efter sådan en slå-om sag, så jeg tror jeg vil eksperimentere med en til hende....snart....når jeg får taget mig sammen....engang...

    SvarSlet
  3. Tillykke med det, den ser ret fin ud den kjole! -Og med hele 7 måder at bære den på, behøver du ikke meget mere i garderoben ;)

    SvarSlet