torsdag den 18. februar 2010

Anorak til salg - str. ca. 122 - frisk fra Pfaff'en/SOLGT

Klar til en ny ejer-pige er denne lilla anorak i str. sådan ca. 7/122. Det er her min søde Albert, der poserer i anorakken - Albert er en stor 6-årig gut på 130 cm, og anorakken er liiiige i det mindste til ham (jeg kunne nu også ha' sørget for en mere flatterende posering - rettet jakken ordentlig på ham og foldet ærmerne lidt længere ned - for det kan de sagtens. Albert insisterede altså på at hætten skulle på) - men, under alle omstændigheder vil jakken passe bedre til en pige på omkring 122-127 cm vil jeg mene...- og nu har Albert altså ytret ønske om sådan en i rød...'for den er altså godt nok blød og dejlig, mor - og rød er jo min yndlingsfarve'...

Kunne det friste?

9 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn og ja Albert fin som model :) Kan godt forstå han gerne vil have en i rød..

    Desværre er den bare liiige det største her..

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hvor er det synd den ikke lige er i str. 92 i stedet..;) Den er godt nok fin!! Som du tryller med den Pfaff..

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Smuk, smuk dreng - og FEDT at han ber om én i rød! DER FINDES IKKE DRENGE OG PIGE-FARVER hører jeg min egen dreng sige (han er osse glad for rød og orange... trækker grænsen ved lyserød, medmindre det handler om fodboldtøj!) Desværre er mine børn enten større eller mindre end 122.. men skøn er den godt nok!!! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Den er ellers ret fed.. Men den er lige lidt for lille her også!

    SvarSlet
  5. Tak for de søde ord - og i mit univers eksisterer der (næsten) heller ikke drenge- og pige-farver...Albert her elsker mørkelilla og rød (jeg har lige købt den fedeste lilla sweatshirt til ham fra mærket 'Kulör' - skønno)

    SvarSlet
  6. Hejsa,
    Den vil jeg vildt gerne købe, hvis den ikke allerede er solgt - jeg er nemlig så heldig at have en pige i den rigtige størrelse
    Mvh. Ulla (ulla-bulla@mail.tele.dk)

    SvarSlet
  7. Har sendt dig en mail, Ulla-Bulla :-)

    SvarSlet
  8. Og jeg har flusk svaret dig, Trine
    Mvh. Ulla

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare fin!
    Du laver bare de smukkeste anorakker:)

    SvarSlet