mandag den 2. november 2009

Bertrams anorak...

...er ligesom Wilmas syet af fløjl - hans er dog af en lækker, bredriflet, blød fløjl. Den har fået en stor lomme på maven - og en gren med en ugle på ryggen.




Deres mor skal ikke snydes, så Pfaff'en er ved at spytte en Groovymama anorak ud til fruen her - lilla babyfløjl (naturligvis) og med et træ på ryggen....ligesom på Wilmas anorak...håber at ha' den færdig her til aften. Der ligger nogle timers arbejde bag sådan en anorak, ikke mindst fordi jeg, istedet for at kapitulere sidst på aftenen, bare liiiiiiiige skal...- hvilket som oftest resulterer i nogle dumme-fejl, som kræver yderligere tid at tilrette - gårsdagens/nattens seance ingen undtagelse.... Men, når en krea-kvinde skal, så skal hun....og denne krea-kvinde har negligeret symaskinen lidt på det seneste - og så må det koste lidt blod, sved, sorte rande under øjnene og krampe i fingrene nu hvor hun har kampgejsten igen...;-)


...og se så lige, hvad den rare post-dame havde med til en retro-æble-elskende kone idag - 2 fine krus/skjulere


8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de flotte de anorakker.. det må jeg sige... må jeg spørge, hvilken snitmønster du bruger? Der er jo en masse af slagsen... Jeg er blot nysgerrig... jeg er meget spændt på at se din.. totalt retro hos jer.. fedt..

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er de fantastiske, dine anorakker - jeg kan sørme godt forstå, at du skal have en selv! Vildt flotte - og jeg vil også gerne høre om mønsteret... :) Har lige fundet dig - skønne, skønne ting du syr!

    SvarSlet
  3. Hejsa pigebørn. Mønsteret - tja - det er et sammensurium af flere forskellige tilsat fri fantasi...

    Jeg blev færdig med min egen anorak igår aftes og flasher den senere idag.

    ...og tusind tak for de søde ord...

    kh

    SvarSlet
  4. Ih, altså du kan noget med applikationer! Syr du på bestilling? Jeg har da også en Bertram som kunne se lækker ud i sådan en groovy anorak ;o)

    SvarSlet
  5. Altså, Ulla - du ville da nemt kunne flikke sådan en sag sammen selv...;-)
    Jeg syer da af og til på bestilling - men, som du sikkert kan regne ud, så er disse anorakker nogle tidsrøvere, (og bli'r bl.a derfor halv-dyre, hvis de skal syes på bestilling...)

    SvarSlet
  6. Jamen, du har ret - jeg må selv igang :-)
    Jeg elsker bare også at erhverve mig noget fra andre kreative hænder. Det er på en eller anden måde mere eksklussivt så. Det er sådan lidt ligesom at gå på restaurant. Maden smager bare bedre når man ikke selv har stået i osen ;o)

    SvarSlet
  7. ejj er altså ret sikker på jeg har kigget på nøjagtig de samme...er det ikke fra Jakmussen.dk??
    Lækker blog du har og smukke sager du kreere!!

    SvarSlet
  8. Jow, de er da så, Camilla - elsker jakmussen.dk

    - og hvor skægt, at du bor i Auning....min lillesøster bor i Gjesing.

    kh

    SvarSlet